Всеукраїнський конкурс дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів 2016
Розпочинається всеукраїнський конкурс дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів. Конкурс проводиться у два етапа: І етап-відбірковий (обласний), ІІ етап-фінальний (всеукраїнський).
Для участі в І етапі конкурсу необхідно до 1 травня ц.р. надіслати на поштову адресу Житомирського територіального відділення МАН України письмову заявку та дослідницьку роботу на паперових і електронних носіях.
Журі І етапу конкурсу розгляне подані учасниками роботи та визначить у кожній номінації по два переможці, які будуть запрошені до участі в ІІ етапі конкурсу.
Для участі в ІІ етапі конкурсу організаційні комітети І етапу подають до 10 червня організаційному комітету ІІ етапу документацію відповідно до п. 2.5. розділу ІІ Положення про Всеукраїнський конкурс дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів.
Загальний список учасників, запрошених до участі в ІІ етапі конкурсу, буде оприлюднений на сайті НЦ «МАНУ» www.man.gov.ua.
Про місце та терміни проведення ІІ етапу конкурсу буде повідомлено додатково.
Номінації конкурсу:
І. Номінація «Альтернативна енергетика».
Розкрити поняття про види альтернативних джерел енергії, які існують або з’являються в навколишньому природному середовищі. Необхідно зробити дослідження щодо використання альтернативної енергетики у вашому регіоні. Які видиальтернативних джерел енергії використовуються для місцевих потреб в побуті, транспорті, виробництві та сільському господарстві? Яке ваше бачення щодо перспектив використання альтернативної енергетики? Бажано зробити порівняльний аналіз (переваги, недоліки) альтернативних джерел енергії.
ІІ. Номінація «Енергозбереження в побуті та навчальному закладі. Екобудинок»
Передбачає оцінку усіх заходів з енергозбереження, які можна здійснити для покращення власного побуту: заощадження ресурсів; утеплення приміщення; встановлення приладів обліку; перехід на сучасні енергозберігаючі й альтернативні джерела енергії та системи комунікацій. Здійснити при можливості розрахунок енергоефективності квартири, будинку або школи після впровадження енергозберігаючих заходів. Організація енергетичного менеджменту в навчальному закладі.Який будинок називають екологічним будинком? Чи використовуються технології будівництва такого житла в Україні?
ІІІ. Номінація «Енергія та довкілля».
Необхідно здійснити дослідження наслідків неконтрольованого та нераціонального енергоспоживання для навколишнього середовища вашої області. Чи впливають тепло -, гідроелектростанції на кліматичні умови в районі свого розташування? Спробуйте оцінити та класифікувати ступінь техногенного впливу на флору та фауну вашої місцевості. Чи можливо в сучасних умовах зменшити забруднення довкілля і призупинити глобальне потепління?
ІV. Номінація «Популяризація енергозберігаючого способу життя»
Включає огляд вже існуючих засобів популяризації енергозберігаючого способу життя та організації енергоефективного господарства. Необхідно розробити комплекс маркетингових комунікацій в побуті та виробництві, пов’язаних з енергозберігаючим способом життя, в який входять: реклама, відносини з громадськістю, масові заходи, корпоративні сайти, логотипи, символіка тощо. Спробуйте розробити та сформулювати умови здійснення програми впровадження енергозберігаючого способу життя у вашому регіоні.
Заявка
на участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт
для учнів 6-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Тема роботи:
Номінація:
Прізвище:
Ім’я:
По батькові:
Число, місяць, рік народження:
Клас
Найменування загальноосвітнього /позашкільного/ навчального закладу:
Поштова адреса учасника:
Контактний телефон: Е-mail
Науковий керівник:
Контактний телефон: e-mail
Керівник загальноосвітнього
/позашкільного/ навчального закладу
М.П.