Завдання інтелектуального конкурсу юних журналістів 2017
Завдання інтелектуального конкурсу юних журналістів
- Інформування та «джинса»: наведіть приклади матеріалів цих видів у місцевих ЗМІ. За якими критеріями їх може розрізнити пересічний споживач інформації?
- Плагіат та його сучасні різновиди. Чи слід відносити до плагіату так звану дайджестову журналістику? Які важелі боротьби з плагіатом ви можете запропонувати?
- Інтернет-видання: загроза іншим видам ЗМІ чи потреба часу?
- Специфіка, доцільність і особливості подачі у ЗМІ бліц-опитування як різновиду інтерв'ю. Наведіть приклади використання бліц-опитування у медіа. Проведіть бліц-опитування за обраною вами темою в ігровому залі турніру.
- Фоторепортаж як самостійний жанр журналістики. Зробіть і продемонструйте фоторепортаж на тему «Як ми провели канікули?». (Не більше 10 світлин).
- Метод «маски» в журналістиці. Яку «маску» ви б обрали для себе, якби вам випала нагода працювати в такому форматі? Оцініть етичність використання цього методу збирання інформації?
- Блогерство і влогерство в Україні: журналістика чи хобі? Наведіть приклади.
- Ви робите репортаж з мітингу, який раптом розганяють. Є багато поранених, які потребують негайної допомоги. Але в редакції чекають на репортаж. Що ви вчините в такій чи подібній ситуації?
- Ви отримали завдання підготувати матеріал із зони бойових дій. Що можна і що не можна показувати журналісту – у тексті, на фото, у відео? Чому? І чи не є це цензурою?
- Останнім часом у нашому словнику закріпилося поняття «фейк». Як ви його розумієте? Де можна зустріти фейкову інформацію, як її виявити та чи слід їй протидіяти? Наведіть приклади фейків із реального життя.
- Ви - журналіст, який займається розслідуваннями. Ваше джерело надало факт корупції впливового місцевого чиновника. Ваші дії?
- Лайв-стрім як вид масового інформування аудиторії: забава, бешкетування чи журналістика?
- На місцевому ФМ-радіо створюють молодіжну програму. Вам довірили вести в ній блок, пов’язаний із патріотичним вихованням молоді. Складіть перспективний план тем для цього блоку. (Ваше включення відбувається щодня о 17.00, тривалість ефіру – 15 хвилин).
- Нерідко перебування журналіста на медіа-заході буває неефективним, бо медійник не орієнтується у форматі медіа-заходів, на які його можуть запросити, та у жанрових можливостях цих заходів. Отже: які медіа-заходи можуть бути та простір для створення матеріалів яких жанрів вони дають журналісту.
- Креативність у рекламі як гарантія успішної долі товару, послуги чи заходу. Створіть відеоанонс прямої трансляції фінальної гри турніру юних журналістів.