Підсумки семінару для педагогічних керівників МАН у наукових відділеннях фізико-математичних наук

prev next

24 жовтня 2016 року комунальний позашкільний навчальний заклад «Житомирський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Житомирської обласної ради приймав учасників обласного семінару-наради для педагогічних керівників науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України у наукових відділеннях математики, фізики і астрономії, економіки, комп’ютерних наук, технічних наук.

Із вступним словом до присутніх звернулася заступник директора комунального позашкільного навчального закладу «Житомирський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Житомирської обласної ради Євгенія Михайлівна Йосава.

Про підготовку учнів до написання контрольної роботи з базових дисциплін розповідали вчителі м. Житомира Людмила Митрофанівна Басіна та Людмила Володимирівна Красуцька.

Про секрети успіху у виборі теми та об’єкту дослідження науково-дослідницької роботи ознайомили слухачів семінару-наради викладачі Житомирського державного університету ім. І. Франка Олександр Миколайович Кривонос та Дмитро Абрамович Степанчиков.

Основною метою системи освіти є створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, який зможе навчатись протягом усього життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Саме тому виховання та розвиток творчих здібностей особистості є одним із завдань позашкільної освіти. Важливо розвивати творчий потенціал учнів, вчити їх критично мислити, швидко орієнтуватися у складних професійних ситуаціях і знаходити єдино правильні рішення.

Розвивати творчість – це означає виховувати у студентів інтерес до знань, самостійність у навчанні, розширювати світогляд, формувати наполегливість у досягненні поставленої мети.

Обдарована молодь – золотий запас нації, її інтелектуальна еліта, світовий авторитет, гордість і честь.

Обдарована молодь характеризується високим розвитком мислення, уяви, стійким запам’ятовуванням навчального матеріалу, розвинутими навичками самоконтролю в навчальній діяльності. Їм властива висока працездатність, розумова активність, неординарність, сформованість різних видів пам’яті, швидкість реакції.

Тому в умовах школи важливо правильно організувати роботу викладача з обдарованими учнями, не тільки створюючи необхідні умови для розвитку, а й психологічно готуючи їх до наполегливої праці, самовиховання.

Прикладом такої «організації» є робота з обдарованими учнями у Малій академії наук України.

Для цього викладацький склад коледжу застосовує такі форми роботи:

- науково-дослідницькі роботи;

- участь у конкурсах, фестивалях;

- виставкова діяльність учнів.

У роботі з обдарованою молоддю найбільш поширеним напрямом діяльності є науково-дослідницькі роботи.

Науково-дослідницька робота учнів є одним із важливих засобів підвищення якості підготовки і професійного виховання майбутніх фахівців, здатних творчо застосовувати в практичній діяльності сучасні досягнення науково-технічного прогресу.

Основними завданнями науково-дослідницької роботи учнів є:

– оволодіння учнями науковими методами пізнання, поглиблене і творче засвоєння програмового матеріалу;

– навчання методиці й засобам самостійного вирішення наукових і технічних завдань, стилю й навичкам праці з науковою інформацією, ознайомлення з методами організації їх роботи, сприяння успішному вирішенню актуальних наукових і технічних завдань.

Науково-дослідницька робота учнів є продовженням і поглибленням навчального процесу і організовується безпосередньо по відділеннях. Керівництво здійснюють педагогічні керівники-вчителі.

Тож бажаємо юним науковцям вдалих досліджень та успіхів при написанні науково-дослідницької роботи.

 

Опитування

Вітаємо!

foto
Вітаємо з початком нового навчального року!
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН