Підсумки турніру винахідників та раціоналізаторів

prev next

Осінній сезон обласних предметних турнірів завершив турнір юних раціоналізаторів і винахідників. Це один із найстаріших і незвичайних турнірів. Винахідництву не навчають у багатьох школах, тим не менш такий турнір відбувається ось уже упродовж вісімнадцяти років.

31 жовтня – 1 листопада 2014 року учасниками змагання стали 6 команд із 4-х районів і 1-го міста Житомирської області. ІІІ переможне місце поділили дві команди – «Кріптон» із Коростишівського району й «Імпульс» із міста Житомир. Цікаво, що і ІІ, і І місця вибороли дві команди із Черняхівського району – «Оріон» Черняхівської школи (ІІ місце) і «Фотон» Черняхівської гімназії (І місце). Вітаймо переможців!

Протокол командних результатів

Ви вже знаєте, що під час кожного турніру ми проводимо експрес-спілкування з учнями і найцікавіше публікуємо тут, на сайті. Але цього разу ми звернулися із різними запитаннями до вчителів, керівників делегацій. І ось що вони розповідають.

 Як на Вашу думку, що за зоряна хвороба і чи варто їй протистояти, якщо ознаки спостерігаються в котрогось учня?

Віктор Олександрович Шпунтов, учитель трудового навчання Пилиповецької ЗОШ І–ІІІ ступенів Новоград-Волинського району:

– Зоряна хвороба має симптоми зверхності, винятковості, незамінності. Якщо в учня вони відсутні, то все інше – то прагнення до самовдосконалення, яке потрібно стимулювати.

– Як міркуєте, чи можливо учню здобути сильні знання, які згодяться в житті, граючись?

Євдокія Іванівна Мельниченко, вчитель фізики Коростишівської гуманітарної гімназії № 5:

– Знання здобути можливо, але щоб вони були сильними, потрібна кропітка праця.

– Чи можуть бути предметні турніри корисні вчителю?

Олеся Василівна Кирийчук, учитель фізики та математики Черняхівської ЗОШ І–ІІІ ступенів:

– Так, безперечно. Вони стимулюють вчителя підвищувати власний професійний рівень, поглиблювати знання, розширювати світогляд.

Але потребують додаткової освіти, як турнір раціоналізаторів, консультацій науковців. Основне – вимагають багато часу.

– Як би Ви зрозуміли і потлумачили вислів: поразку від перемоги не варто відрізняти?

Володимир Хмара Олександрович, керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді:

– І те, й інше – це набутий досвід. Часто перемога може призвести до втрати команди, а поразка навпаки.

– Чи предметні турніри можуть бути корисними учню?

Ніна Миколаївна Паламарчук, вчитель фізики Черняхівської гімназії:

– По-перше, учні вчаться виступати і працювати в колективі. По-друге, розширюється технічний кругозір дитини. По-третє, учні вчаться застосовуватися свої знання на практиці. По-четверте, розвивають нестандартне мислення.

Розмову вела Людмила Золотюк.

Опитування

Вітаємо!

foto
Вітаємо з початком нового навчального року!
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН